pátek 27. prosince 2013

Brandnooz box

Málokdo si ještě nevšiml vlny šířící se rychlostí blesku českými foodblogy, přesto pokud o nich ještě nevíte, brandnooz boxy jsou momentálně velkým hitem nejen u nás blogerů, ale u všech, kteří rádi zkouší nové chutě a zkoumají nejnovější výrobky na našem trhu. Systém je velmi jednoduchý, vyberete si formu platby a to sice, zda si chcete boxy předplatit na určenou dobu za výhodnější cenu, chcete si objednat jednorázově nebo formou tzv. otevřeného předplatného, kdy platíte vždy jeden konkrétní box a je možné kdykoliv odstoupit. Ať tak či tak, i kdyby jste zaplatili nejvyšší cenu, tedy 249 Kč za box, brandnooz vám garantuje, že měsíčně ušetříte minimálně 81 Kč z původní hodnoty výrobků. Každý měsíc vám tedy přijde "napráskaná bedna"  přímo do rukou.

 Toliko k teorii a teď jak to vypadá v praxi. Kurýr mi přivezl originálně potištěnou zelenou krabici Brandnooz, hned při předávání mě celkem překvapila váha balíčku, není to totiž žádné ořezávátko ;-)
Nutno dodat, že moje zvědavost mě donutila snažit se do balíčku dostat už ve výtahu, když jsem tedy přišla domů, moc práce už mi jeho otevření nedalo.


První, co vykouklo byl letáček s přehledem  a popisem všech produktů v boxu a prosincový časopis Apetit. Jelikož jsem ale jeho pravidelnou odběratelkou, tato položka mi už moc radosti nepřinesla, protože jsem jej měla dávno doma...
Jako další se v prosincovém Brandnooz boxu objevil naprosto nepřekonatelný ořechový Magistr, který nadchl celou rodinu a zmizel velmi rychle. Určitě doporučuji k vyzkoušení!
Dále vanilková kofola, kterou jsem měla možnost ochutnat i dříve. Moc se mi líbí, že obsahuje extrakt z pravé vanilky, kterou je tudíž hezky provoněná a chutná tak opravdově. Když semtam sklouznu ke slazeným nápojům, tato kofola je pro mě jasnou volbou ;-)
Poté jsem vylovila boloňskou omáčku Dolmio, tu jsme s přítelem ochutnali později. První, co mě zaujalo bylo, že je naprosto bez Éček, krásně voní i chutná. Jako rychlovka na těstoviny v nedostatku času je naprosto skvělá.
Crackery PomBar jsme s bratrem měli rádi jako malí, ale od té doby jsem je neměla, takže jsem vůbec netušila, co od Sněhuláků čekat. Opět i zde mě překvapilo dobré složení, dokonce jsou bezlepkové. První, co vás po ochutnání zaujme je, že nejsou nijak moc mastné a dokonce jsou velmi jemně slané, takže nejsou přesolené jak to v podobných případech bývá.
Přiznám se, že běžně piju kávu ve velmi ojedinělých případech, radši mám dobrý čaj, takže mi Nescafé capuccino moc velkou radost neudělalo. Přesto jsem ochutnala a musím říct, že jsem sice nebyla nijak extrémně zklamaná, ale rozhodně ani uchvácená... Velmi mi připomínalo kávu z automatu. Nicméně řekla bych, že i tento výrobek si najde svou cílovou skupinu...
Skeptická jsem byla i u snídaňových cereálií Fitness s mandlemi a medem. Tady jsem naopak celkem změnila názor. Pro jedince, kteří běžně nesnídají mají tyto cereálie svůj smysl. Pokud vím, oproti jiným si tyto stojí asi nejlépe co se týče vlákniny a dalších výživových hodnot, při ochutnání ucítíte jemný oříškový tón, jen škoda, že jsou tak sladké.
Žvýkačky Mentos pure fresh ve velkém balení neurazí asi nikoho...
A jako poslední balíček obsahoval také chuppa chups bombony, které přiznám se mne nezaujaly vůbec, takže jsem je darovala bratrovi. Ten z nich byl naopak nadšený, jsou prý lepší než skittles nebo starburst fazolky.

Podtrženo sečteno v boxu bylo zboží za cca 460 Kč, takže při jeho odběru ušetříte slušný peníz a pokud máte rádi adrenalin při rozbalování, bude se vám "boxíkování" s Brandnoozem určitě líbit.

A co vy? Máte zkušenosti s tímto boxem? Pokud ano jak jej hodnotíte?
Budu ráda, když se o své dojmy se mnou podělíte v komentářích ;-)

1 komentář:

  1. Ještě nikdy jsem si ho neobjednala :) vypadá docela dobře, ale stejně raději jdu do obchodu sama.. :D :) zrovna to cappuccino a medové fitnes křoupání nemusím... avšak kvůli tomu adrenalinu u otevírání krabice bych o tom uvažovala! :D :) Ráda bych tě pozvala k sobě na blog na probíhající giveaway. Budu ráda, když se zúčastníš. :) Corculum♥

    OdpovědětVymazat