pátek 14. října 2011

Dýňovo jablečná polévka podle Dulce de leche



Podzim je tady!!! Letos prožívám dýňovou mánii jako snad jiný žádný rok předtím. Dýni bych mohla mít klidně každý den, takže jsem se rozhodla, že si zahraju na zahradníka a podařilo se mi jich pár vypěstovat (doteď jich bylo asi pět, ale teď mi jich tam uzrává asi deset pokud nezakročí mrazy), nějaký ten kousek jsem si koupila už v Brně na Zelňáku dřív než ty doma pořádně vyzrály, něco jsem dostala...




Jsem prostě dýňový maniak :D, takže když jsem uviděla TENTO PŘÍSPĚVEK
od Dulce de Leche, nechala jsem se bez váhání strhnout k jeho vyzkoušení. Spojení jablek a dýně hokkaido v sobě má jakési hřejivé kouzlo podzimu. Příště bych asi použila méně smetany, ale jinak nemám co vytknout ;-)

A tady je foto: 



Příště se můžete těšit na Croquantové semi freddo podle Jamie Olivera, mé věčné inspirace

Žádné komentáře:

Okomentovat