pondělí 7. května 2012

Ocenění Versatile blogger


 Před nedávnem se mi dostalo té cti být nominována blogerkou Kivi na ocenění Versatile blogger, které jsem za něj opravdu moc vděčná a ze srdce jí děkuju. Jelikož součástí je poslat ocenění dál, dala jsem si tu práci a našla 15 relativně nových blogů, které jej podle mého názoru také zaslouží.

Jak toto ocenění funguje a jaká jsou jeho pravidla:

- Nominovat 15 blogerů, jejichž blog vznikl relativně nedávno.
- Informovat nominované o tom, že byli nominováni.
- Prozradit o sobě sedm různých informací.
- Poděkovat tomu, kdo nás nominoval.
- Přidat ikonku Versatile Blogger Award do svého příspěvku.


A teď sedm informací o mě, už se moc těším až se něco dozvím také o Vás ;-)

1. Žiju v Ivančicích u Brna
2. Mám přítele, se kterým mám úžasný vztah již 5 a půl roku
3. Mám tři sibiřské kočky, které jsou jako moje děti :-)
4. Vaření je moje vášeň a právě proto jsem si založila tento blog, abych se o ni mohla podělit s ostatními ;-)
5. Vystudovala jsem gymnázium
6. Teď si plním svůj sen a učím se ve tříletém denním studiu na kadeřnici
7. Bloggerka Leňulka je moje nejlepší kamarádka a spřízněná duše ;-)

8 komentářů:

  1. dakujem krasne, velmi ma tvoje ocenenie potesilo :) prajem uzasny majovy vecer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, bylo za co ho udělit ;-) I já přeji krásný večer!

      Vymazat
  2. Děkuji beruško... ten bod 7 mě dojal k slzám... Mám tě moc ráda!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já tebe! CO bych si bez tebe počala, už se na tebe moc těším ;-) !

      Vymazat
  3. Klarish, dakujem kraasne, velmi sa tesim a som dojata:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že jsem udělala takovou radost ;-)

      Vymazat