pátek 10. srpna 2012

Sushi doma

Sushi je výborná věc, je zdravé a kdo si jej zamiluje, tak mi potvrdí, že i velmi návykové. Když jsem ho jedla poprvé, byl to takový můj bobřík odvahy. Samozřejmě, že jsem měla strach, jestli mi bude chutnat nebo jestli to poběžím rychle vyhodit. Co se ale nestalo. Natolik mi zachutnalo. že jsem si pořídila základní výbavu domů a musela jsem to taky zkusit ;-)  A co vy? Jak jste na tom se sushi?  A jaké byly vaše první zkušenosti?
sushi

zdroj obrázku: http://www.ceskahospodynka.cz/clanek.jsp?id=77

Postup je v celku jednoduchý a výsledek rozhodně stojí za to ;)! Při přípravě jsem se řídila radami z tohoto článku od Terezy Tsukahara-Symon, ženy, která má díky japonskému manželovi se sushi velmi bohaté zkušenosti a pořádá dokonce kurzy jeho správné přípravy. 
Tak s chutí do toho a půl práce je hotovo ;-) Dobrou chuť! :-)


6 komentářů:

  1. Sushi mám veľmi rada a hoci som ochutnala aj s lososom a tuniakom, jem iba vegetariánske. Najradšej maki s avokádom či sušenými paradajkami a fetou. Mňam :) Sushi si robievam aj doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že si sice dávám i s lososem, ale podle mě nejlepší je to s mangem, to miluju ;-). Sušená rajčata jsem ještě nezkoušela, ale musí to být výborné, takže to zkusím. Děkuju za tip ;-)

      Vymazat
  2. Sushi miluju od prvního ochutnání. Ale to první ochutnání jsem velmi dlouho odkládala (já blbec) :-D
    Taky jsem pak hned pořídila sadu domů:-D

    OdpovědětVymazat
  3. mňam mňam sushi... taky bychom mohli zajít ;-)

    OdpovědětVymazat